Nieuwe kantoorinrichting Stichting Dionne

3 maart 2016

Vorig jaar oktober werd stichting Dionne uitgenodigd door ‘De Waaier’, een organisatie die ondernemers en stichtingen met een maatschappelijk belang bij elkaar brengt.
Daar mochten wij onze stichting pitchen. Een mooie gelegenheid om aandacht te vragen voor de stichting en om te kijken of we contacten konden leggen en sponsors konden vinden.

Bij de borrel bleek; ons verhaal heeft mensen geraakt. Want tijdens de borrel hebben we met heel veel mensen kennis gemaakt en mooie aanbiedingen gekregen. Zo ontmoetten wij ook Ruud Bredewijn van ‘Bredewijn kantoormeubelen’. Hij bood aan om ons toekomstige kantoor te voorzien van meubilair.
Afgelopen februari was het zover en kreeg de stichting haar eigen kantoor. Dat was al prachtig. Niet lang daarna werd het voorzien van prachtig kantoormeubilair. Hij sponsorde 3 bureaus, bureaustoelen, een archiefkast en gewone stoelen. Met de toezegging dat de bureaustoelen volgend jaar worden vervangen voor een nieuw model. Dat was ons nog niet opgevallen!

Wij willen Ruud Bredewijn dan ook hartelijk bedanken, de meubels zijn prachtig!